W tworzenie treści na blogu podróżniczym wkradło się twórcze odrętwienie? Często brakuje ci pomysłów, jeśli chodzi o dodawanie nowych artykułów do witryny? Mamy dla ciebie kilka pomysłów.
Podróże to bardzo globalny temat. Poszukaj swojej niszy
Co drugi użytkownik Instagrama publikuje zdjęcia ze swoich podróży. Jednak nie każdy staje się popularnym blogerem podróżniczym i globalnym ambasadorem marki. Różnica między tymi dwiema kategoriami osób polega na tym, że blogerzy podróżniczy znaleźli swoją niszę i zadomowili się w niej. Musisz zrobić to samo. Wybierz styl i sposób podróżowania dla siebie – na przykład budżetowy (lub całkowicie darmowy) przewodnik po Wschodzie lub odwrotnie, superluksusowy Zachód, wycieczka kulinarna po Włoszech, podróż w pojedynkę lub z rodziną po wszystkich stanach Ameryki, autostop z sześcioma przyjaciółmi (ekstremalne wyzwanie) lub wycieczki do dżungli z ekstremalnymi przygodami. Opcji jest wiele i możesz połączyć kilka naraz. Ważne jest to, aby blog o podróżowaniu był spójny.
Opowiedz historie
Według doświadczonych blogerów podróżniczych, posty z dużą liczbą powiązanych słów pod zdjęciem zyskują więcej polubień, wyświetleń i zapisów. Nie jest to zaskakujące, ponieważ w nich abonenci znajdują wykorzystanie informacyjne do planowania własnych podróży lub otrzymują motywację, a nawet całą mapę miejsc, które trzeba odwiedzić. Więc naucz się opowiadać historie. Opowiedz historie o tym, jak trudno było ci zrobić to selfie na górze lodowej i nie wpaść do Oceanu Arktycznego. Podziel się informacjami, jak bezpłatnie dostać się z lotniska w Bangkoku na wyspę Phi Phi, biorąc pod uwagę wszystkie atrakcje. Ogólnie rzecz biorąc, im ciekawszy pomysł na tekst – im więcej zapisów – tym więcej osób dojrzy twój blog o podróżowaniu.
Nie bój się małego budżetu
Jest oczywiste jest, że umowy z hotelami i biurami podróży nie spadną na ciebie w pierwszych tygodniach blogowania (może nawet w pierwszych latach nie powinieneś spodziewać się czegoś więcej niż tylko bartingu). Oznacza to, że albo inwestujesz własne pieniądze i podróżujesz, na ile cię stać, albo ograniczasz się do swojego miasta i oszczędzasz na wielką wycieczkę. Jeśli zdecydujesz się zostać lokalnym przewodnikiem, powiedz coś, o czym nikt inny nie wiedział. Możesz na przykład wybrać się na wycieczkę z przewodnikiem o kobietach, które na zawsze zmieniły to miasto. Będziemy musieli wyłowić ciekawe historie i bohaterki. Każdy post następnie przetłumacz także na angielski, aby uchwycić anglojęzyczną publiczność, co z pewnością podniesie oglądalność twojego bloga. Możesz też zostać miejskim przewodnikiem i rozpowszechniać legendy i mity o starych budynkach, ulicach i drzewach.
Jeśli nie chcesz błyszczeć w kadrze, wybierz innego bohatera
Może nie chcesz tak naprawdę „błyszczeć” na tle hollywoodzkiego napisu lub na wieżowcu Gongong. W takim przypadku wymyśl innego bohatera zdjęcia. Może to być wszystko, od plecaka i butów po zdjęcie babci, która nigdy nie podróżowała poza swoją wioskę. Po prostu wybierz jeden temat i dodaj go do kompozycji wszystkich (lub prawie wszystkich) ujęć. Pamiętaj – zwierzaki zawsze zyskają więcej wyświetleń i polubień.